Miksi chat?
Ensin oli puhelin ja faxi, sitten keksittiin sähköposti. Nyt on chat.
-Myynnin kasvattaminen ei ole koskaan ollut helpompaa!

Chat -palvelukanavan avulla voidaan mm. myös:
-Estää asiakkaiden turhaa sivuilta poistumista.
-Maksimoida verkkosivuilta saatavat yhteydenotot matalan lähestymiskynnyksen ansiosta.
-Lisätä asiakastyytyväisyyttä
-Erottua kilpailijoista & tehostaa liiketoimintaa.
-Kehittää & parantaa web sivustoa sekä liiketoimintaa käydyistä chateista saatavan datan avulla.

Miksi Kouta Chat?
Ulkoistetun ratkaisumme avulla pystyt tarjoamaan asiakkaillesi
välitöntä palvelua ilman ruuhkaa ja jonoa 14 tuntia päivässä
erittäin järkevään hintaan.

- Empaattiset, laadukkaat keskustelut! Olemme 2 -vuotisen toimintamme ajan saaneet aina chat -keskusteluista huippuluokan palautteet.
- Mieluisa hinnoittelu! Yritysten tarpeista innovoitu palvelu.
- Sujuva yhteistyö: Kansamme on helppo rakentaa chat-palvelukanavasta yhtiötänne, sekä asiakkaitanne hyödyttävä ratkaisu.


Kuinka osaatte palvella asiakkaitamme?
Aloittaaksemme yrityksenne puolesta keskusteluihin vastaamisen perehdymme ensin riittävissä määrin liiketoimintaanne, sekä pidämme aloituspalaverin tuotannon suunnitteluun. Aloituspalaverissa kysymme muutamia toimialakohtaisia kysymyksiä ja luomme materiaalipankin pohjaksi palvelun käytännön tuotantoon.

Jos jokin kysymys yhä yllättää, otamme heti yhteyden asiakasyritykseemme! Opittu tieto jää chat-myyjien käytettäväksi jatkuvasti kehittyvään materiaalipankkiin!


Kuinka pääsemme aloittamaan kokeilun?
Aloittaminen on helppoa, sovimme aloituspalaverin.
Chat- palvelu voidaan käynnistää älykkään toimintamallimme ansiosta jopa seuraavana aamuna aloituspalaverista. Tämän jälkeen nautitte tuloksista!

Mikä on myyntiviesti?
Myyntiviestillä tarkoitetaan chat-myyjän lähettämää vastausviestiä asiakkaalle. Sen avulla voimme laskea kuinka paljon työtä chat-operaattorimme ovat tehneet yrityksesi puolesta.
Järkevän työmäärään sidotun viestipohjaisen hinnoittelumme ansiosta laskutuksessa maksat vain osan chat-myyjiemme palkasta, saaden kuitenkin täyden vastausvalmiuden.

- Aivan kuin sinulla olisi oma tiimi palkattuna vastaamaan chat-yhteydenottoihin aamusta iltaan, mutta palvelumme ansiosta kustannukset yrityksellenne ovat n. 50 -kertaa pienemmät chat -tiimin palkkaamiseen nähden. Palvelumme mahdollistaa rakentamaan teidänkin yritykselle chatistä tuottoisan palvelukanavan!

Mikä on proaktiivinen viesti?
Proaktiivinen viesti (meidän sanoin robottiviesti) on automatisoitu keskustelunavaus, jonka suunnittelemme ja määritämme aloittamisen yhteydessä. Viestin avulla asiakkaat uskaltautuvat tarttua chattaamaan! Proaktiivisista viesteistä ei laskuteta myyntiviestin hintaa.


Onko keskusteluita mahdollista nähdä jälkikäteen?
Halutessanne toimitamme käydyt keskustelut realiajassa! Kaikki viestit pysyvät tallessa koko asiakkuuden ajan.

Voiko ikkunan ulkoasua muuttaa?
Aloittamisen yhteydessä kustomoimme ikkunan värin yritysilmettänne vastaavaksi. Räätälöimme ulkoasusta toiveidenne mukaisen laatimalla työstä aina yksilöidyn tarjouksen.


Mitä palvelun ylläpito maksaa?
Kuukausimaksu koostuu palveluvalmiudesta 19,90 € /kk sekä lähetetyistä myyntiviesteistä 0,99 € / kpl.

Miten palvelunne voi olla näin edullinen?
Olemme jakaneet chat-palvelun ylläpitoon tarvttavat kustannukset yhdessä asiakasyritystemme kesken.
Keskusteluja syntyy yksittäisiltä sivuistoilta satunnaisesti, näin pystymme vastaamaan useiden verkkosivustojen keskusteluihin yhtäaikaisesti.


Jäikö jotain muuta kysyttävää? Vastaamme mielellämme, chattaa tai soita meille!

010 325 6466 info@koutasales.fi

Selvitä miten yrityksesi ja asiakkaasi voivat hyötyä chat-palvelusta!

Käydään läpi chat-palvelukanavan mahdollisuudet sinun yrityksellesi! Vastaamme mielellämme kaikkiin heränneisiin kysymyksiin. Jätä yhteystietosi, niin olemme pian sinuun yhteydessä!